ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

روز بابا جونا مبارک

1392/3/2 1:18
نویسنده : زهره
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااام ما اومدیییییییییییییییییییییییممژه

 

از طرف همه زیارت کردیم و برای ملتمسین دعا دعا کردیماز خود راضی

 

پست بعدی با سفرنامه ی مشتی یاسین در خدمتتون خواهیم بود.

 

و از همه مهمتر روز پدر و میلاد حضرت علی رو از طرف خودم و یاسینم

 

خدمت بابای عزیزبغلماچماچماچ

 

و حاج باباماچ و آقا جونماچ تبریک میگم وامیدوارم سالیان سال سایشون

 

بالای سر مون باشه.

 

 

همسر عزیزم روز پدر امسال افتخار می کنم که    قلب   تو     قلب

 

پدر فرزند من هستی.........یاسین به داشتن پدر و من به داشتن

 

مردی به نام تو می بالم........دوستت داریم ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرناز خاله آرسن جون
5 خرداد 92 14:35
خوشحال شدم که برگشتین زیارتتون قبول باشه روز پدرم تبریک میگم به بابایی یاسین یاسین جونم ببوسین منتظر عکسهای جدیدش هستیم
مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 23:36
اميدوارم سايه اين مهربونا 120 سال روسر شما و ني ني باشه