ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

سال نو مبارک...............

1392/12/29 0:08
نویسنده : زهره
607 بازدید
اشتراک گذاری

یاسینم سال ٩٢ در کنار تو یکی از بهترین سالهای زندگیه من بود...

لحظه به لحظه با تو بودن بهترین چیزی بود که من داشتم.

این روزها دایره ی لغاتت خیلی گسترده شده وشیرین زبونیهات دل

 همه رو میبره..شوخیهای بانمکت نشون میده چه پسر باهوشی

 هستی.

دیشب چهارشنبه سوری همه تو کارگاه حاج بابا بودیم حتی

آنا و آقاجونهم ازتبریز اومده بودن وخیلی بهمون خوش گذشت.

بهترینم امیدوارم سال ٩٣ برای تو و همه ی بچه های ایران سال

خوبی باشه.

امیدوارم بابا جون موفق تر از همیشه باشه .

ازخدا می خوام سایه ی بزرگترها رو از سرمون کم نکنه و ما رو

لحظه ای به حال خودمون وانگذاره....

 

باباجون با لپ تاپ کار داره و من باید توی پست بعدی عکسهات

 رو بگذارم.

دوستت دارم و خدارو به خاطر داشتن پسر سالم و

باهوشی مثل تو شاکرم.

 

 قلبقلبقلبقلبقلبقلب

دوستان عید همگی مبارک

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:29
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
شقایق.مامان حباب
13 فروردین 93 11:45
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید تا برایت پیام شادباشی بنویسم عزیزم سال جدید رو بهتون تبریک میگم... انشالا سالی پر از برکت و شادی و سلامتی پیش روی شما باشه
شقایق مامان آرشا
23 فروردین 93 21:33
همیشه شادو موفق باشید
زینب (مادر آرتین)
2 تیر 93 16:09