ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

پهلوون مامان

1392/12/8 23:03
نویسنده : زهره
719 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتاین خیلی بده که من چند ماهه آپ نکردم

نپرسین  چرا که بیشتر دلایلم از روی تنبلیه..هرچند اینروزها کلاس

سنتور میرم و زمانهایی که یاسین خوابه فقط فرصت می کنم تمرین

کنم.

یا فقط چند صفحه کتاب بخونم بگذریم....از پسر پهلوونم بگم که

ماشالله مرد شده ..واسه چک آپ ١٥ ماهگی که بردمش مرکز

بهداشت ازم امضا و اثر انگشت گرفتن تعجبسوالمتفکر.....

یعنی من کودک خودم را نزد پزشک برده وخود دلیل زیاد بودن

رشدش را می دانمابلهآخه ماشالله پسر٢.٦٥٠ کیلویی من شده

١٥ کیلو باقد ٨٧ سانت.

یاسین گل من توی این ماهها کلی پیشرفت کرده راه میره

حرف میزنه تا ١٠ می شماره چندتا شعر روهمراه مامانی می خونه

 تشویقبغلتشویق 

یواش یواش فعل هارو می شناسه همیشه یه چیزی باید دستش

بگیره از مداد و خودکار گرفته تا قاشق چنگال وقتی هم که بهش

نمیدیم همچین داد میزنه بده بده بده که دیگه چاره ای

 نیست....آخ

هرجا دستش برسه کلید لامپ رو میزنه در ها رو باز می کنه و

مثل مامانش عاشق دردرهنیشخند

کشوهای خودش مامانش باباش رو خالی می کنه کیف من رو

خالی می کنه و هرچی عشقش می کشه می گذاره داخلش...

اون روز جارو برقی می کشیدم دسته کلیدم اززیر کابینت در اومد

موبایلم از زیر مبل....خلاصه روزها و شبهای فوق العاده ای رو باهم 

می گذرونیم...فعلا چند تا از عکسهای آتلیه ١٠ ماهگی

 

اینم اینروزهای پسرکم:


 

پست بعدی هم از عکسهای آتلیه یک سالگیش می گذارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق مامان آرشا
1 اسفند 92 10:49
ای جان قربون عکسات
شقایق(مامان ارشان)
1 اسفند 92 18:47
چه عجب خانم تشریف آوردی! من ک باهاتون قهرم.!!!!!!!!! آخه خب دلم واسه این فسقلی تنگ میشه انقدر تنبلی میکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شوخی کردم گلم. ایشالا ک هرجا هستید سلامت و شاد باشید عکسای پسملی عالیه!!!!!!!! ماشالا ب تپلی خاله. میگم ترازوشون خراب بوده. خخخخخخخخخ
مامان مهسا و معین
5 اسفند 92 1:21
به به چه عجب بلاخره اومدی قربون اون پسر تپلی برم من هزارماشاله خدا برات نگهش داره خانمی میشه بگی چی بهش میدی که خوب وزن می گیره این وروجک من که تا میاد وزن بگیره دندون در میاره ومریض میشه دیگه غذا نمی خوره میشه کمکم کنی
مریم (مامان ارمیا )
22 اسفند 92 2:35
جووونم ، هزار ماشالله یاسین جون چه مردی شدی خاله عکساتم خیلی ماهن عزیزم ...ایشالله همیشه سالم و شاد باشی عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
17 فروردین 93 20:31
سلام ایشالله سال خوبی براتون باشه پر از شادی و خیر و برکت ماشالله یاسین جون تو این مدت که نبودین خیلی بزرگ شده عکسهای آتلیه اش هم عالی شدن مامانی دیگه تنبلی نکن و زود زود اپ کن
شاپرک
15 دی 93 17:48
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی