ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

قربونی برای یاسین و مامانش و سفر مشهد...

1392/2/19 18:00
نویسنده : زهره
649 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم وقتیکه تو به خاطر زردی بعد از تولدت توی بیمارستان بستری شدی

بابا جون نذر کرد که هرچه زودتر حالت خوب بشه و یه گوسفندقربونی کنه..

بعدشم که من یه کم ناخوش شدم یه گوسفند هم برای من نذرکرد.خلاصه

این نذرها همینطور مونده بود که من هفته ی پیش به بابا گفتم قبل ازاینکه

 

بریم مشهد کارقربونی ها روتموم کنیم که دیگه دیرترازاین نشه.

برای روز پنجشنبه سفارش دو تاگوسفند رو داد و آنا و آقاجون هم از تبریز

اومدن و ما همه ی دایی ها رو برای ناهار و شام دعوت کردیم باغ حاج بابا و 

عزیزجون زحمت غذاها رو کشید.روز خیلی خوبی بود و بهمون خیلی خوش

گذشت هرچند تو دم غروب به خاطر گوش درد یه کم بی قراری کردی.

دست بابای مهربونت درد نکنه که به خاطر من و تو اینهمه زحمت می کشه

حالا این هفته هم باید چمدون هامون رو ببندیم که انشالله امام رضا

طلبیدتمون و  روز جمعه با قطار راهی مشهد هستیم.

اینم عکس شازده کوچولوی مامان تو باغ حاج بابا

 

پسرم اینروزها اونقدر شیطون شدی که  حتی تو خونه پشت سرم گریه

می کنی.حتی نمی گذاری ٢ متر ازت فاصله بگیرم می گذارمت روی تخت

پارکت یه کم با اسباب بازی هات بازی می کنی کافیه با گوشه ی چشم

منو ببینی دوباره شروع به گریه می کنی...

 

 

 

 

 

دوست جونای یاسین و مامانای مهربون ما فردا می ریم مشهد

دعاگویتان هستیم و از امام رضا می خواهیم بطلبتون.....

التماس دعا خدا نگهدار تا ماه بعدبامن حرف نزنماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرناز خاله آرسن جون
19 اردیبهشت 92 17:13
نذرتون قبول باشه ،ایشالله سفر خوبی داشته باشین مارو هم دعا کنین التماس دعا یاسین جونم از طرف من ببوسین


متشکرم محتاجم به دعا عزیزم
مامان سمی
19 اردیبهشت 92 17:33
نذرتون قبول زهره جان،ای جووونم این جیگرطلا رو ببین چقدر رنگ سبز بهش میاد
خوش به سعادتتون از طرف ما هم نایب زیاره باش زهره جان،دیگه بعد سفر باید به یاسین جونی بگیم مش یاسین جون
سفر بی خطر و خوش بگذره و انشاالله خانواده کوچیکتون همیشه شاد باشه


ممنونم سمیه جان حتما به جای همه زیارت می کنم.
مریم مامان ارمیا
20 اردیبهشت 92 0:23
قبول باشه عزیزم.ایشالا هر دوتون همیشه صحیح و سالم باشین. زهره جون تو دعاهاتون مارو فراموش نکنین،خیلی خیلی التماس دعا داریم.
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
20 اردیبهشت 92 8:07
سلام نذرتون قبول سفرخوش میرین امام رضا برای ما هم دعا کنید چه عکسای نازی از یاسین جون گرفتین هزارماشاله
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 اردیبهشت 92 14:14
سلام خاله ای نذرتون قبول باشه گلم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید نینی مارو فراموش نکنی ها برامون دعا کن رفتی پیش امام رضا بهش بگو ارشانم دلش میخواد بیاد پیشت قربون اون خوشگلیت بوس
رضوان مامان رادین
23 اردیبهشت 92 23:13
انشا ا... حسابی بهتون خوش بگذره...سفرتون بی خطر
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
29 اردیبهشت 92 10:48
کجایی پس فندق خاله؟ بیا دیگه گلم...
مامان شیوا
5 خرداد 92 19:30
زیارتتون قبوووووووووول مشهدیا.آخ که چقدر دلم هوای امام رضا کرده.خوش به سعادتتون زهره جون
تبریز
19 تیر 93 15:14
کیف توتموش یوخساااااان؟