ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

تقصیر منه!

1391/8/1 15:16
نویسنده : زهره
237 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم امروز وقتی خانوم دکتر بهم گفت فکر نکنم نی نی موقع به دنیا اومدن بیشتر از سه کیلو باشه

دنیا رو سرم خراب شد!اصلا باورکردنی نبود تو توی هفته ی ٣٥ نزدیک ٢٥٠٠ گرم بودی چرا الان باید

همچین چیزی بشنوم.یادم افتاد که این روزها به خاطر سرما خوردگی فقط آش و سوپ خوردم .چرا

مواظب خودم نبودم که مریض نشم و یادم رفت که به خاطر سلامتیه تو همه چیز برای بدنم لازمه؟گریه

یعنی من توی این چند هفته می تونم کمبود وزنت رو جبران کنم؟حالا کلی ذوق می کردم که تا موقع به

دنیا اومدن حداقل ٨٠٠ گرم هم چاق میشی

حتی کلی خوشحال بودم که کارشناس تغذیه هم از وزن گیریه من کاملا راضیه و میگه پسرت هم با وزن

ایده آل به دنیا میاد...

یاسینم تمام سعیم رو می کنم که این چند روزه باقی مونده فقط استراحت کنم و چیزهای مفید بخورم

بهت قول میدم که تورو بالای ٣ کیلو به دنیا بیارم...

دوستت دارم پاره ی تنمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
1 آبان 91 15:44
مامانی 3 کیلو خوبه دیگه چرا میخوای بالای 3 کیلو باشه؟
الهام
1 آبان 91 16:11
اینقدر نگران وزن نی نی نباش زهره جون.3 کیلو که بد نیست.مهم اینه که هر وزنی داره فقط سالم باشه.ایشالا زایمان بی خطری داشته باشی.برای منم دعا کن
مامان سمی
1 آبان 91 16:25
غصه نخور زهره جون اصل سالم بودن یاسین جونه.دکتر من هم همینو بهم گفت آرتین من هم نهایت 3کیلو میشه منم اولش ناراحت شدم اما بعدش خداروشکر کردم که سالمه.حتما بعدش تپلی میشن
نی نی جون
2 آبان 91 11:57
هیچ وقت نمیتونی حسی که من دارمو بفهمی یعنی جای من نیستی من از خدا خواستم که اینجور ریشه به تیشه زدی
مریم مامان ارمیا
2 آبان 91 17:51
زهره جون وزن 3کیلو که ناراحتی نداره گلم .مهم سلامتیه یاسین جونه. هنوز تقریبا 20 روز دیگه مونده،من یه جا خوندم روزی 30 گرم ،به وزن جنین اضافه میشه.پس هنوز فرصت هست برای بالای 3 کیلو بودن پسری. خوب به خودت برس.
رضوان مامان رادین
3 آبان 91 16:58
عزیزم عذاب وجدانت واسه چیه؟مهم اینه که نی نی سالم باشه.
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 آبان 91 12:34
عزیزم حسابی استراحت کن و گوشت و بستنی زیاد بخور نینی روزی 30 گرم زیاد میشه وقت داری نگران نباش (برات رمز گذاشتم)
مریم مامان ارمیا
11 آبان 91 1:32
زهره جون کجایی خواهر؟نگرانت شدم.. شیطون نکنه همش مشغول خوردنی،که پیدات نیست ایشالا که هر دوتون خوب و سلامت باشین.