ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

بهترین هدیه ی خدا

1391/10/16 20:33
نویسنده : زهره
530 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر از جونم

تو اینقدر پسر خوبی هستی که حتی توی روزهای آخر هم مامان رو اذیت نمی کنی.(خدارو به خاطر

داشتن تو شاکرم مژه)همه چیز نرماله و من خوشبختانه به همه ی کارهای روزمرم میرسم.دیروز

که جمعه بود با کمک عزیزو مادر و زندایی و بابادکوراسیون خونه رو تغییر دادیم و من غروب برای رفع

 خستگیه همه کیک سیب پختم و با اون کیک و شیرین کاریهای ستایش(دختر دایی ٣ سالت)

کلی خاطره ساختیم...

عزیز دلم تو نه خاله داری و نه عمهناراحتولی اشکالی نداره عوضش ٥ تا زندایی داری و یک زنعمو ...

سرما خوردگیه مامان هنوز کاملا خوب نشده و به همین خاطر این روزها بیشتر می مونم خونه هرچند

باید پیاده روی داشته باشم تا شما به راحتی به دنیا بیای.

راستی این روزها یه بچه گربه اومده تو حیاطمون که دیشب تا ساعت یک مشغول تغذیه ی ایشون

بودیم آخه خیلی گناه داره مامانش پیشش نیست که بهش شیر بده. من و بابا ساعت ١٢از خونه ی

حاج بابا بر می گشتیم که دیدیم بچه گربه از گرسنگی داره خودش رو به ما می ماله و ناله می کنه

من کمی از گوشت خورش دادم بابا تیکه کرد پیشو نتونست بخوره آخر سر براش توی ظرف یک بار مصرف

شیر ریختم و نون ریز کردم توش که بالاخره خورد.به بابایی میگم این یه جور تمرین بود برا اینکه به زودی

ما به خاطر یاسین قراره شب بیداری داشته باشیم تا سیر بشه و بخوابه.

آخ من فدای تو بشم که قراره بهت ایشالله شیر بدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان ارمیا
29 مهر 91 19:04
زهره جون من از همین تریبون اعلام میکنم. بنده خاله یاسین کوچولو هستم، تازه ارمیا کوچولو هم با تکوناشون اعلام آمادگی می کنن برای پسر خاله شدن.
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 مهر 91 20:44
سلام دوست من خداروشکر که تو و یاسین گلی خوبید ایشالا این چند روزم به خوبی و سریع بگذره و پسری رو بگیری بغلت
مامان سمی
30 مهر 91 8:50
خداروشکر که بارداری خوبی داشته این خودش یه نعمته.انشاالله باقی موندشم به خوبی شپری بشه.خوش بحالت یاسین جونی مامانی که اینقدر نسبت به بچه گربه مهربونه ببین برای تو چه می کنه
مامانی
30 مهر 91 17:04
عزیزم منم لینکت کردمممممممممم راستی شما چند هفته ای؟
مامان شیوا
1 آبان 91 12:05
زهره جون پسر منم نه خاله داره نه عمه من خاله یاسین جون میشم تو هم خاله پسرک من باش.قبول؟؟