ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

دیدن نی نی بدون بابایی

1391/10/16 20:32
نویسنده : زهره
315 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان یاسین جونمماچ دیشب باباییقلب با دایی جون رفتن سفر کاری هرچند خیلی زود برمی گردن

ولی من از اینکه امروز بدون بابایی مجبورم برم سونو دلم گرفته ابرودلم می خواست مثل همیشه باهم

بریم و پسر گلمون رو ببینیم اما این بار نشد و من با عزیز میرم.

می دونم توهم مثل من دلت برا بابا تنگ شده چون دیشب بدون اینکه برات قرآن بخونه خوابیدی.

اما این بار که رفته سفر من آروم ترم چون تو توی دلمی و زیاد احساس تنهایی نمی کنم.ماچ

پسر گلم بهم می گفتن ماه هشتم و نهم نی نی ها تو شکم مامانشون کمتر تکون می خورن چون

جاشون تنگ میشه اما ماشالله تو همش درحال حرکتی.

عزیزکم  اینروزها کمی سرما خوردم و همش نگران اینم که خدای ناکرده روی تو اثری نداشته باشه.پریروز

فرش اتاقت رو خریدیم و دیروز تعویضش کردیم این سومین وسیله ای بود که بعد از خریدن عوضش کردیم

آخه اندازه ی قبلی کمی کوچیک بود و الان بزرگترش رو خریدیم.

دوستت دارم و از اینکه قراره عصر ببینمت خیلی خوشحالم...به خدا می سپارمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمی
16 مهر 91 14:35
به نظر من رفتن به سونوگرافی و دیدن روی ماه نی نی قشنگترین لحظه در دوران بارداریه و یه حس غیرقابل توصیف.امیدوارم یاسین جونی حسابی بزرگ و تپل شده باشه