ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

پسرم عسلم

1391/10/16 20:31
نویسنده : زهره
266 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان دیگه اونقدر بزرگ شدی که راه رفتن همراه باتو برام با نفس زدنهای مکرر همراه

شده.هرچند مامانت دست از خرید و بیرون رفتن بر نمی داره.

بار آخر که با عزیز رفتیم دکتر  خانوم دکتر کلی از من و عملکردهام و انظباطم وحرف گوش کن

 بودنم پیش عزیز تعریف کرد و من کلی ذوق مرگ شدممژهدیروز هم که جمعه بود بابایی خونه بود

و کلی بهم کمک کرد هرچند چیدمان اتاقت هنوز تموم نشده..اما قول میدم قبل از اینکه بیای

همه چیز عالی چیده شده باشه..

الان ما توی هفته ی ٣٤ هستیم و تو با حرکتهای نمایشیت همچنان مارو هیجان زده می کنی

من و بابا حدس می زنیم پسر شیطونی بشی.

شنبه ی بعد وقت سونو دارم از دکتر می خوام ازت یه عکس رنگیه خوشگل بگیره ببینیم

پسر نازمون شبیه کدوم یکیمونه هر چند من که دوست دارم عین بابایی باشی.

دوستت دارم یاسین عزیزم..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شیوا
8 مهر 91 18:05
انشالله یاسین جون صحیح و سالم بیاد تو بغلت عزیزم.راستی هر وقت اتاقش کامل شد عکساشو بزار ما هم ببینیم


شقایق(مامان محمد ارشان)
9 مهر 91 14:58
سلام زهره جون خوبی خانومی؟ ممنون که به وبلاگ ارشان من سر زدی گلم... خدارو شکر تو هم آخرای راهی! بازم میام پیشت... بوس بوس واسه یاسین!!!!
مامان سمی
9 مهر 91 17:20
پسر طلای شما هم سن پسری منه(منم در هفته34 هستم) .با اجاتون لینک می کنم تا دوستان خوبی برای هم باشن.انشاالله که جفتشون به موقع و به سلامت بدنیا بیان