ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

40 روز مونده...

1391/10/16 20:33
نویسنده : زهره
239 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان اونروز که با عزیز رفتیم سونو همه چیز عالی بود فقط آقای دکتر گفت الان دیگه نمیشه

ازش عکس گرفت چون سرش چسبیده به رحم مامانش و دستاش هم جلوی صورتشه باید دو سه ماه

پیش ازش می گرفتین.ناراحت یاد حرف بابایی افتادم که دقیقا دو ماه پیش که رفته بودیم سونو گفت بگیم

ازش عکس بگیرن من گفتم نه صبر کنیم قیافش بیشتر شبیه زمان تولدش بشه بعد...من همیشه وقتی

به حرف بابات گوش نمیدم ضرر می کنمخیال باطل. تو هم یادت باشه همیشه به حرف بابایی گوش کنی آفرین

پسرم.

خلاصه ماشالله وزنت ٢٤١٦ گرم بودتشویق و آقای دکتر گفت چون رشدش خوبه زمان زایمان از ٢٦ آبان به

٢٣آبان تغییر می کنه.با خانوم دکتر خودمم که در مورد زایمان طبیعی صحبت کردم گفت من با طبیعی

موافقم و تورو هم آماده می بینم حالا بستگی به روزهای آخر داره چون با زایمانهای طبیعیه سخت مخالفم

منم خودم و تو رو به خدا سپردم که هرچی صلاحه همون باشه.

پس حالا ٤٠ روز مونده که به دنیا بیای شایدم زودتربغل...

این روزها که بابا نیست من و تو خونه ی حاج بابا(بابای من) می مونیم ولی من روزها گاهی میام خونه ی

خودمون تا با تو تنها باشم و باصدای بلند باهات حرف بزنم آخه عزیزم ما با منزل حاج بابا فقط یک خونه

 فاصله داریم.خیلی خوش به حالمونه نه؟

پسرکم این روزها گاها اونقدر احساس سنگینی می کنم که دلم نمی خواد تکون بخورم الان می فهمم

که ماه آخر یعنی چی؟اما همچنان مثل همیشه راحت می خوابمزبان فقط بعد از شام از اینکه زیاد شام

خوردم پشیمون میشم آخه آقا کوچولو وقتی کم شام می خورم نصفه شب از گرسنگی از خواب پا میشم

فکر کنم پسرکم خیلی شکمو باشه.

پاره ی تنم خیلی دوستت دارم و به خدا می سپارمت...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق(مامان محمد ارشان)
18 مهر 91 20:06
عزیز دلم ایشالا این 40 روزم به یاری خدا راحت بگذرونی ویاسین گلت بیاد بغلت ماهم منتظر اومدنش هستیم...
مامان سمی
18 مهر 91 22:58
ای جانم.خداروشکر که همه چیز خوب بوده.ماشاالله به این گل پسر که خوب تپلی شده انشاالله این 40روز باقی مونده هم به خوبی سپری بشه
مامان شیوا
19 مهر 91 22:32
دیگه چیز زیادی به آخر راه نمونده انشالله پسر طلا صحیح و سالم بیاد بغلت
مامان دو قلوها
20 مهر 91 13:42
دو قلوهای من به سلامت به دنیا اومدن برای شما هم ارزو سلامت میکنم
مامان دو قلوها
23 مهر 91 13:09
سلام عزیزم ببخش دیر بهت سر زدم خیلی سرم شلوغ شده منم لینکت کردم اصلا دلهره نداشته باش خدا چنان بهت کمک میکنه که خودتم نمیدونی چی شد که تموم شد فقط انشالله ریلکس باش تا بسلامتی تموم شه
مریم مامان ارمیا
26 مهر 91 11:39
سلام.پسری منم قرار 21 آبان به دنیا بیاد و تقریبا 2 روز از یاسین جون بزرگتر میشه. ایشالا این روزای باقی مونده رو به سلامتی بگذرونی عزیزم.با اجازه لینکت میکنم.