ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

پسرم آقا شده...

1391/10/16 20:35
نویسنده : زهره
526 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم این روزهای زمستونی با تو برام گرمتر از خورشیدهماچ...

یاسینم اونقدر سریع بزرگ میشی که یادم میره تازه ٥٥ روزته.انگار همیشه باهم بودیم.خداروشکر وزنت

نرمال اضافه میشه و عکس العمل هات خیلی سریع پیشرفت می کنه.کلا کم می خوابی وقتی هم که

بیداری حتما باید من رو ببینی یا صدام رو بشنوی وقتی هم که کمی دیر میکنم همچین بغض می کنی که

دلم کباب میشهناراحت.  

هفته ی پیش هم رفته برای اولین بار رفتیم تبریز و فامیلهایی بابایی برای دیدن تو اومدن خونه ی آقاجون

یاسینم مامان تنبلتافسوس هنوز فرصت نکرده عکسهای سیسمونی رو بگذاره تو وبلاگت ولی اولین فرصت این

کار رو می کنم.

امروز سه روزه که دیگه اومدیم خونه ی خودمون و دست از مهمون بازی کشیدیم آخه مامانی تو خیلی

کوچولویی من تازه تازه مامان بودن رو یاد گرفتم.خوشبختانه تو هم پسره منظمی هستی.حتی پی پی

کردنت هم از روی ساعتهخنده

جونم الان بیدار شدی و باید شیر بخوری....دوستت دارم عسلکمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ساجده
3 دی 91 19:14
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مریم مامان ارمیا
8 دی 91 19:54
هزار ماشالله یاسین جونم حسابی بزرگ شده میبوسمت خاله
شقایق(مامان محمد ارشان)
27 دی 91 17:22
ای جونم واقعا آقا شدی یاسین جونی مامانی اسفند یادت نره رمز و برات گذاشتم