ياسينياسين، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

یاسین میوه عشق مامان و بابا

ختم انعام و تولد مامان

1392/3/18 15:31
نویسنده : زهره
795 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرطلای مامان پنجشنبه ١٦ خرداد تولد من بود.می خواستم دوستامو

دعوت کنم و یه کم دور هم باشیم و بزن و برقص راه بندازیم اما بزرگترها

(عزیز و مادر و ...)پیشنهاد دادن که ختم انعامی که نذر دارم  رو برگزار کنم

 این شدکه یه تولدکوچولو تبدیل شد به ختم انعام ٥٠ نفره البته به هیشکی

نگفتیم تولده..

هفته ی پیش کلا در تدارک ختم انعام بودیم و شامی که با حضور دایی

جونا وآناکه از تبریز اومده بود بالاخره به تولد ختم شد.

 

اما شما پسر  شلوغ من که فقط بهونه ی من رو می گیری و باید همش

 

کنارت باشم وگرنه گریه می کنی...

آنا و آقاجون هم مهمونمون هستن...ساعت خوابت هم بهم ریخته و بابا هم

مشغول امتحاناتشه...و من خیلی خسته ام.

انشالله از هفته ی بعد هممون نظم می گیریم و من بیشتر ب بیشتر بهت

میرسم....

 

خیلی دوستت دارم عزیز مامان خیلی خیلی زیاد...........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 12:47
تولدت با تاخیر مبارک دوست خوبم ایشالا ختم انعامتونم قبول حق باشه و ب حاجتت برسی همیشه سلامت باشی بوس عکس پسملی رو بذار دیگه مامانی دلم براش تنگ شده
مامان آرتین
30 خرداد 92 20:41
تبریک بابت تولدتون و انشالله قبول باشه.
مامان محمدرضا
9 تیر 92 14:39
سلام دوست عزیز تولد گل پسرتو ن مبارک اقا پسر ما تو2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبش سر بزنید وبهش رای بدین ممنونم دوست خوب
مریم مامان ارمیا
10 تیر 92 12:09
تولدت مبارک زهره جوون ،برات بهترینها رو آرزو دارم.
مامان محمدرضا
10 تیر 92 14:29
خصوصی داری گلم
مامان شیوا
10 تیر 92 22:19
تولدت با کلی تاخیر مبارک عکسهای خوشگل یاسین جونو بزار عزیزم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 تیر 92 10:50
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
شقایق مامان آرشا
15 تیر 92 21:17
تولدت مکبارک عزیزم
بابای یسری جان
17 تیر 92 16:20
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.